Marka Timberland z odpowiedzialnym podejściem do klimatu i środowiska

Marka Timberland z  odpowiedzialnym podejściem do klimatu i środowiska
@ Timberland

Odpowiedzialne podejście, uczciwe warunki zatrudnienia, zrównoważona produkcja. Coraz więcej marek nie pozostaje temu obojętnym. Marka Timberland podkreśla, że ponad 250 000 pracowników, w 3000 fabrykach, w 30 krajach codziennie wytwarzających produkty Timberland, to część jednej, wielkiej rodziny.

Od 25 lat marka dba o bezpieczne i zrównoważone środowisko pracy zgodnie z Kodeksem Postępowania, którym podlegają nie tylko pracownicy fabryki, ale również dostawcy oraz kontrahenci. W myśl filozofii słynnej kropli drążącej skałę, Timberland Polska aktywnie uczestniczy w programie Earthkeepers.

W ramach strategii odpowiedzialnego biznesu pracownicy wszystkich sklepów spotykają się w różnych miejscach, potrzebujących pomocy i pracują charytatywnie. W sumie w Polsce odbyło się już 18 eventów, organizowanych cyklicznie od 2005 roku. Dzięki pełnopłatnemu programowi wolontariatu pracownicy przepracowali ponad 15 000 godzin na rzecz społeczeństwa i środowiska.

Timberland jasno i klarownie wyznacza sobie cele na 2020 rok:

  • 100% bawełny organicznej w 100% ubrań marki
  • 100% obuwia będzie zawierało w sobie przynajmniej jeden materiał pochodzący z recyklingu
  • 100% skóry naturalnej użytej w obuwiu, czy akcesoriach pochodzić będzie z odpowiedzialnych garbarni Leather Working Group
  • 100% butów i odzieży nie będzie zawierało w sobie szkodliwego polichlorku winylu ( PCV )
  • Zasadzenie 10 milionów drzew do końca 2020r.
  • Wskaźnik odpadów produkowanych przez markę oraz użytych w recyklingu wynosić ma 95%
  • 80% pracowników Timberland zaangażowanych w wolontariat oraz akcje społeczne

więcej o odpowiedzialnych celach Timberland

źródło: materiały prasowe

Zostaw proszę komentarz

Przewiń do góry
X