Kreatywna kampania WWF „Podaj pomocną dłoń naturze”

Kampania Podaj pomocną dłoń naturze - Give a hand to wildlife - właczoszczedzanie.pl - @WWFNajlepszą przestrzenią reklamową jest ta, w której reklamy nikt się nie spodziewa. Świadczy o tym rosnąca popularność komercyjnych murali i reklam ukrytych w przestrzeni miejskiej, na chodnikach i w autobusach. Równie doskonałą przestrzenią reklamową może być też ludzkie ciało.

Wielu twórców kreatywnie wykorzystuje tę formę sztuki, tworząc wysublimowane formy. Najbardziej popularnym artystą w tej dziedzinie jest Guido Daniele, po którego prace sięgają twórcy wielu kampanii reklamowych. Jego kompozycje złożone z pomalowanych dłoni, wykonanych naprawdę, nie w Photoshopie, przedstawiają krajobrazy i charakterystyczne motywy z całego świata.

W 2007 roku szwajcarski oddział WWF również wykorzystała prace Guido Daniele do swojej kampanii. Pod dosłownie zobrazowanym hasłem „Podaj pomocną dłoń naturze” („Give a hand to wildlife”) WWF przypomniała o tym, że człowiek także jest częścią Natury i jest mu ona, przynajmniej fizycznie, bliska. Z tego też powodu, nadal powinien czuć się za nią odpowiedzialny.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *