Futurystyczna Toyota FCV Plus o napędzie wodorowym

Toyota FCV Plus o napędzie wodorowym

Toyota FCV Plus o napędzie wodorowym

Auto napędzane ogniwem wodorowym jest niewielkie. Ma tylko 3,8 metra długości oraz rozstaw osi o wartości 3 metrów. Aby zagwarantować Toyocie FCV Plus przestronne wnętrze, ogniwo paliwowe zostało ulokowane między przednimi kołami, a zbiornik na wodór między tylnymi kołami. Karoseria auta jest w całości dostosowana do wymogów aerodynamiki. Niesamowicie prezentuje się połączenie białej karoserii z niebieskimi szybami oraz masywne, przednie wloty powietrza.Toyota FCV Plus o napędzie wodorowym

Japończycy nie planują stworzenia produkcyjnej wersji Toyoty FCV Plus. Koncept ma pokazywać dalsze zainteresowanie technologią wodorową oraz kierunek prac nad jej rozwojem.

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *